1 Mayıs 2008 Perşembe

bir ömür öğrenemeyeceklerim...

trigonometri: günlerden cumartesi. vakit öğle üzeri. dershaneden çıkmış eve gelmiş, ağzıma 2 lokma bişeyler atıp, matematik özel dersi için salonda yerimi almış ve hatta hocanın sorduğu soruya melul mahzun bakmaktayım. diyorumki içimden "sen yapardın bu soruyu, kesin bi pislik var bu işte"..ve elbette kısa bir süre sonra sin 45 , cos 60 ları görünce bende tüyler dikenleşmeye başlıyor...olmuyor...öss ye girmeden önce çok dua ettim geometri soruları trigonometrili olmasın diye..ama demekki pek tutmadı dilekler:)


uyak: ve işte bir konu daha..aman Allahım..burada itiraf ediyorum bütün edebiyat sınavlarında Çağrı-çok sevgili karrdeşşiimm- yaptı uyak sorularını..yarım,tam kafiyeler, cinaslı uyaklar-cins de denebilir- hiçbir zaman cezbedemedi beni... "gezdim" ile "bezdim" kelimelerindeki ortak harfler hiç bir mekan ve zamanda beni ilgilendirmeyecek bu böyle biline:)

hem ilaçtın hem yaraydın
her yer karanlık yar aydın
yaraydın gönül yaraydın
karşıda oturur özhan canaydın (bu da benden:))


yaş hesabı: bu konuda çok yorum yapamayacağım..beceremiyorum...mesela nisan 1985 doğumlu biriyle eylül 1985 doğumlu öteki ne olmuş da birbirlerine yaş konusunda fark atmışlar, ya da 1978 kasım doğumlu kişi hangi takvime göre "zaten yıl sonunda doğdum ben şu yaşta sayılırım sana da şu kadar depar atarım" der bilemem..bilemem arkadaşım bilemem...


coğrafya: her ne kadar başlık olarak öğrenemeyeceklerim yazsamda, bunun için en azından çaba sarfedeceğim bunu biliyorum..yolumu nerde olsam bulurum, ama yolları, apartman isimlerini hatırlayamıyorum, özellikle de ülkelerin yerlerini.. mesela "tem","e5" gibi yol için geçerli olan arama motoru kelimeleri bana hiçbir şey ifade etmezken, yunanistan hangi ülkenin yanındadır, azerbaycanın komşusu olmayan ülkeler, ada olan yarımada olan ülkeler ve bilemediğim diğer coğrafi problematikler beni geriyor çok fena. Sırf bu olayı yenmek elime harita alıp gezmek için interraile katılmayı düşündüm... peki...bu konuya noktayı şu türküyle koymak istiyorum: "yoolllarrr biter miiiii, yollarrrr biterrrr miii"(bilmiyorsanız dinleyip asabiyet yapmaya gerek yok canlar:)

konuyla ilgili: http://www.sabah.com.tr/2008/06/08/pz/birsel.html

Hiç yorum yok: