2 Ocak 2009 Cuma

last year was a history...

Uzunca bir aradan sonra severken bıraktığım aktivitelerime geri dönme kararı aldım.. Zaten her yazı isteğim geldiğinde ertelemek bir o kadar güç oluyordu... Yeni yıl ruhum beni kendime getirdi...Bay Cohen'in 'Chrismukkah'asına benzedi bu :)



Gümp diye giriyorum konularıma... Hediyeler Çağrı ve benim için önemli şeyler... Unutulmamak adına değil... Ayrıca bir sevgimiz var... Bu yılki yeni yıl ritüelinden her ne kadar çok hoşnut kalmadıysam da.... Çağrının hediyesi alelacele oldu ama en azındna süslemelerini düzgün yapabildiğimi umuyorum.. Paketlemelerin elbetteki fotoları var...




Bir süredir Emreyle ev-iş arasında mekik dokumaktan patlamış durumdayız-z-z.. Bu yüzdendir ki, yeni bir kaç mekan bakındım-elbette timeoutun katkılarıyla..... Uzun süredir bloga yazmadığım için Emrenin de okumayacağını umarak en kısa zamanda kahvaltı için gideceğim şirin mekanın adını buraya fısıldıyorum: Tünel Bistrott. http://www.timeoutistanbul.com/p3654/yemeicme/tunel_bistrott Öğlen araları işyerim karaköyden beyoğluna tünelden ulaştığımdan birkaç zamandır gözümü çelen bu mekanı sonunda to-do listime eklemiş bulunmaktayım... Long-table ve white millden henüz bahsedemiyorum... Şimdilik içimde yer ettiler... Maddi manevi toparlandığım ruhuma gençlik tohumları serptiğim zamana saklıyorum onları...



Ve yeni yılın yapılacak listesi...(eskisi kadar çok hayalim olmadığını ve olanların da o kadar uzak olmadığını farkettim... İstemiyordum yaşlanmak!



To Dos


1. Cervantesteki kadın sesimi duymaktan bıktı. Artık ben sormadan yeni kurs takvimini mail kutumda buluyorum. Evet zamanıdır İspanyolca öğrenmenin... Rosetta Stone'a saygılar.....


2. Bridget Jones halt etmiş.. Fena halde zayıflamaya ihtiyacım var!


3.Bu sefer lütfen bu sefer cilt bakımını düzenli yapayım.


4. New places are waiting for me to explore..Both in Turkey and abroad!


5. Bir fırınım olacak mıydı acaba? Cheesecake ne zaman yapabilecektim? Yabanmersinli muffinim starbucksı kızdıracak mıydı? Hepsi gelecek postta!!


Hıphızlı bir kaçamakla....

Hiç yorum yok: