6 Ağustos 2009 Perşembe

parti-düğün telaşı...





Çağrının bekarlığa veda kurabiyeleri hazırrrr!!!! Muhteşem-m-m-m oldular...Pembemerdane.com ve Gonca Hanım'a çook teşekkür ediyorum buradan yeniden...Hepsi tek tek poşetli ve kurabiyelerle uygun renkte kurdelelerle bağlılar kutusuyla beraber...Bayıldım! Aldığım hediye konusunda ise çok heyecanlıyım çok çok ilginç oldu!(hediye denizi.com)








Düğün için ise elbisemi bugün terziden alıcam... Beşiktaş çarşısında FASHION adlı dükkandan ve bana çoook yardımcı olan Fırat Bey'den satın aldım...Saolsun bütün vıdıvıdılarımı çekti, olmayan kıyafetleri buldu, beden getirtmelerime sonra beğenmemelerime, saatler ve günlerce renk seçememelerime katlandı... Hemen kartlarını tarayıp buraya koyuyorum..Bu arada aldığım elbisenin fotoğrafını da ekliyorum fikir edinmek açısından...


Bugün milliyette bekarlığa veda partisi düzenleyen bir kızın partiye eski erkek arkadaşıyla gidip müstakbel damat tarafından basılmasıyla düğünün iptal olduğunu okudum ve koptum! Çok masumane partimizden enstantaneler pek yakında... very soon...

Hiç yorum yok: