27 Ocak 2010 Çarşamba

benim sinemalarım..

haftasonundan beri marikle bissürü bissürü film izledik.













Avatar - Çok beğendim.. İnsan eliyle yapıldığı her köşe ve bucağından anlaşılsa da, o eşsiz doğa görüntülerine vurulduğum içindirki bir daha izleyeceğim....

Its complicated- İnanılmaz bir konusu olduğunu söyleyemeyeceğim ve fakat izlemesi kolay sabun köpüğü bir film. Merly Streep her zamanki tadında...

Lovely Bones- Hımm...Azıcık gerilim...Azıcık dram...Marik bu filmi sevmedi. Sevmez o öyle dramatik, çocuklar üzerinden yürüyen filmleri.. Konusu...Suzie 14 yaşındayken komşusu tarafından öldürülür ve cennete gider. Cennetten ailesini ve katilini izlemeye devam eder.

Sherlock Holmes- Bayıldım ben bu filmeeeee!!! Sherlock Holmes karakterine bittim. Herşeyi ince ince aklında tutması inanaılmazdı, benim gibi bir alzheimer için tahmin edilesi bir durum :)


Ve....Şimdi de izlemek istediğim gene köpük bir film.... Şu aralar güzel gidiyor böylesi...



Hiç yorum yok: