15 Şubat 2010 Pazartesi

if I like the hit films of if...


!f İstanbul'un hit filmlerine takmış durumdayım. Lovely bones filmini izlediğimi söylemiştim, çok süper çıkmadı, enteresandı daha doğrusu. An education (aşk dersi) ve Mary&Max e ise takmıştım. Dün akşam tüm haftasonu yorgunluğuma ve sabahtan gittiğimiz Şile'de aldığım bol oksijen sonrası çarpılmama rağmen, yatağa girip aşk dersini izleyip dersimi aldım.  Bayıldım filme, başroldeki Carey Mulligan’ın tüm mimiklerine " no baby talks, no minnies"repliğine, tüm Paris karelerine hayran kaldımmm! Bir iki fotoğrafını daha ekleyeceğim galiba:)




Şimdi de akşam izlemek üzere Mary&Max filmini hazırlıyorum. Bulduğum link saçmalamadığı sürece bu akşam fragmanını izlerken delirdiğim bu filmi izliyor olacağım. Fragmanı buraya koyabilir miyim acaba?




Ve son olarak hit filmlerden izleyeceğim bir sonraki film "La Nana" yani "Dadı" filmi olacak. Yine fragmanından seçtiğim bir film.

Film konusunu burda kapatıyor ve şimdi alakasız 2 şey söylüyorum: 1.si Inglotun şu dudak parlatıcılarından artık almazsam çatlayacağım :
2.si ise Etsyde gördüğüm ve ne zamandır yok kumaşını seçeyim, yok şurasını terziye diktireyeyim dediğim Çağrıcığıma yaptığım espirik ev hediyesinin neredeyse sonuna gelmiş bulunuyorum ama bu postu okuma ihtimali nedeniyle burada yayınlayamıyorum o şirin şeyleriiii, pufff!.....22 şubatta doğum günü var o zaman göndereceğim ve sonrasında burada yayınlayacağım, söz!

Hiç yorum yok: