25 Şubat 2010 Perşembe

birazcık heves, biraz cesaret...

Barcelona biletimi almış bulunuyorum. (Üstelik bilgisayarımı da aldım sonunda, yavaş çalışmasını küçük oluşu nedeniyle kendime unutturduğum netbookum o benim :) ) İnternetten bir dolu bloga girip, bir dolu yazı çıktısı aldım. Şimdi ders notu gibi oları işe gidip gelirken fosforlu kalemlerle altını çizerek okuyorum. Bunlar yetmedi bana. Öğle arası Taksim'e gittik, Mephisto'dan "10 Adımda BARCELONA" kitabını aldım. E bu kadarı yeter herhalde. Bütün aklımda kalanlarla bir harita yapacağım kendime.

Herşey iyi güzel tamam da neredeyse 1 hafta olacak bakmaya başlayalı, otel beğenemedim bir türlü. Ve gün geçtikçe yer de kalmadığından iyice bir uyuz oldum kendime. Başından beri "Ciutat Vella" mı "Park Otel" mi diye iki seçenek belirlemiştim. Kafam müşteri yorumları yüzünden bu kadar karıştı. Bugün bu işi sonlandırmalıyım. Yoksa "Park Otel" yerine herhangi bir parkta ve bankta sabahlayabilirim!

Tek gidiyorum diye nedense panik oldum bu sefer, eski fırlamalığım kalmayalı da çok oldu. Yine de gözümü kararttım diyebilirim. Bir de annemi de kolundan çekip götüresim geldi çok.. Ama Barcelona iyi bir seçim olmayabilir, kendisine yeşil pasaport çıkarırsa bu yaz onu yurtdışına sürükleyeceğim kesin, şimdiye kadar neden yapmadık onu da bilmiyorum ya, neyse...

şimdi gitçem sonra yine gelcem

fotoğraf   http://www.flickr.com/photos/klaus_dolle/505656235/ dan alıntıdır.

Hiç yorum yok: