28 Şubat 2010 Pazar

yoort hem de meyveli :)

Cumartesi akşamı Life Roofta Meltem'in doğum gününü kutladık. Gecikmeli ama çok eğlenceli bir gece oldu. Hakan Küfündür saolsun, kendisi djmiz olaraktan çok cici şarkılar çalarak bizi şenlendirdi. 70ler, 80ler ve 90lardan seçmelerle kendimizden geçtik. Ennn kısa zamanda tekrarlamak istiyorum bunu, yine yeniden!

Barcelonada kalcağım oteli belirlediğim için, bu zor misyonu tamamladığım için kendimle gurur duyuyordum :) Ciutat Vella otelini yaklaşık yarım saat önce evden aradım. İspanyolca konuşmak yemediği için, ingilizce konuştuk resepsiyondaki komik adamla. Adama  booking. com'dan 3 gece için oda rezerve etmeyeceğimi ama alacağımı söyledim. Buraya kadar ok. Bana arkaya bakmayan ve balkonu olan bir oda verin lütfen dedim. Tamam olur ayarlamaya çalışacağız gibi birşeyler söyledi. İnternette ödeme yaparken lütfen nota bunu ekleyin dedi. Ben de adımı da not almasını söyledim. Adam çok şaşırdı bu söylediğime ve nedenini sordu. Ben de nasıl anlayacaksın benim ben olduğumu dedim. Ve anladım ki böyle bir istekle gelen bir tek ben varmışım ve tam da bu yüzden büyük olasılıkla balkonlu oda verilecekmiş. Nolmuş yani ne var ki anlamadım ben, anlayan beri gelsin. Gece Barcelonayı izlemek istiyorum belki ben balkondan. Belki 1 kadeh şarabımla balkonda titreyerek oturmak istiyorum, diii mi ama?




Gelelim, bugüne, pazar gününe. Nautilus Carrefour'a gittik atayla. Vee ben yoort yedim, meyveli yoort, frozen yoort. Satıcı düşük kalorili diyerek 1 kerede kalbimden vurdu beni. Ben tüm orman meyvelerinden aldım hemen, hepsi kırmızı tonları :çilek, nar, böğürtlen... Dondurulmuş yoğurt da neredeyse krem şanti tadında...


Şimdi hemen uyumazsam, sabaha kalkarken ilkokuldaki gibi ağlayabilirim.. Buenas noches..

Hiç yorum yok: