21 Ekim 2010 Perşembe

istanbul pas constantinople

En sevdiğim şarkı bu sıralar!!!

http://fizy.com/#s/1lujx1  :   istanbul pas constantinople

Ayşe ve Ayhan Sicimoğlundan...

Yoğun bir zamanın ardından yeniden yüzümü göstereyim dedim. Herşey yoğundu, iş, sosyal hayat ve diğerleri..Hatta sağlık bile! Atalay sayesinde küçük çapta bir sarılıkolduğunusanma hadisesi yaşadık da... Neyse ki herşey bitti gibi. Şimdilik.

Vizemi aldım. En çok bunu bekliyordum, arkama yaslanmayı ve valize ne koyacağımı düşünmeyi......Biletim ve vizem var ne de olsa :) İtalyadan sonra çok güzel bir post yapacağım buraya. Söz z z!


İtalya demişken...Eat, Pray, Love filmine giderek uzun zamandır yapmadığım bir şeyi, sinemada film izleme ihtiyacımı karşıladım. Film gerçekten güzeldi. Amerikan yapımı olduğu belli ama keyifli, enerjik ve umut doluydu bence. Klasik herşeyini bırakıp gitme ve aşkı bulma hikayesi, evet, ama anlatımın güzelliği, mekanların güzelliği bence bu fikri törpülemişti ve avrupa sinemasına kayan görüntülerle bezendiğinden puanını yükseltti gözümüzde.Görülmesi tavsiye edilir... Ruhunu az da olsa kendime benzettim Julie Roberts'ın oynadığı karakterin.


Kitap... Tesadüflerle dolu bir karşılaşmam oldu bu kitapla, bir değil birkaç..Ve işte şimdi elimde... "Evrenden Torpilim Var" Yavaş yavaş okuyorum bitmesin diye. Sindire sindire. Şiddetle tavsiye edilir, olumlu enerji yaymak isteyenlere. Bu muhabbet uzun süredir dillerde olduğundan, enerjiler, pozitifler havada uçuştuğundan ben yanaşmamıştım bunlara hiç. Ama bu, dedim ya tesadüfler eseri durup durup "beni al" (beni seç beni seç  :)) diye bağırdı. Haklıymış. İyi ki de beni seçmiş :)

Gitmek..Duygusu yine düştü mü içime? Yine sığamıyor bu can bu bedene :) Sakinleştiriyorum kendimi bayrama kadar, biletim elimde, "gelirken ne istersiniz"diye sorduğum canım arkadaşlarımın yanına varana kadar... Ne istediler peki? Biri flamenko ayakkabısı öteki kaşar peynir.. Pıtırlarrrr.... :)


Sonbaharın geldiğini söylemiş miydim?

Hiç yorum yok: