24 Ekim 2010 Pazar

karma-karışık...

Pazar günlerini çok severim. Bu sabah çok iyi uyanmasam da bu böyle..

Yazacak birkaç gündem maddesi var, onun için geldim .Bu ilk paragrafı Fox Tv de yayınlanan "Yer Gök Aşk" dizisine ayırıyorum. Bilmeyenler için: Havva ile Toprak iki kız kardeştir ve zengin çocuk Yusuf her ikisine de aşık olacaktır.  Bir sonraki bölümü başlamadan googleda fragmanını aratıyorum. Ve aynı milliyetteki yorumlar gibi komik ötesi yorumlar okuyorum. Türk milleti diziyi izlemiyor, adeta yaşıyor. Ama bir yorum varki bunu yazmazsam çatlarım :

" Arkadaşlar Yusuf ile Havva yakışıyor, Toprak ile olsun diyenleri gerçekten anlamıyorum. Havva alımlı güzel ve zeki bir kız, Toprak ise ezik. Bir de gelmiş Toprak ile Yusuf sevgili olmazlarsa, ben bu diziyi izlemem diyorlar. Sanki yönetmen sizi mi dinleyecek!! Biz diyor muyuz Yusuf Havva ile olmazsa izlemem diye?? Yusuf ve Havvacılar toplanın, gösterelim kaç kişi olduğumuzu!"

????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Öyle çok güldümki  anlatamam. Yazık...Nasıl dertlenmiş belli değil... Trajikomik... :))





Birkaç gün önce ne oldu...Facebookta bir uygulama vardı "Kıvanç'ın mavisi hangisi" adında.. Mavi Jeans in sayfasını "like" ediyorsun ve 3 hafta boyunca verilen seçenekler arasından Kıvanç Tatlıtuğ'un hangi kıyafetleri seçtiğini tahmin ediyorsun. Haftada 2 seçim yani toplamda 6 seçim yapıyorsun. Kazanırsan, 150 ytl mavi hediye çeki ya da Kıvanç için seçtiğin kıyafetler senin oluyor. Ben kazanamadım. Ama cuma günü kargo ile Mavi Jeansten bir paket geldi. İçinden değişim kartıyla beraber, She IStanbul yazılı tişört çıktı... Çok mutlu oldum. Sürprizlere bayılırım ben....Bu jest için Mavi ye teşekkürlerrr :)





Haftaiçinde Eminönü'ne gittim. İstanbul'un heryeri ayrı güzel.. Eminönünde öyle değişik ayrıntılar, büyülü renkler, insanlar varki, bir daha izledim hayran hayran bu şehri...Yerde suyun içine renkli taşlar koymuşlar.. Doğal taş... Nasıl güzel renkler bir bakın, mavi-yeşil tonları...




Son olarak...Son zamanlarda insanların ağzındaki "gusto" lafı nedir allahaşkına?????? Ne kadar saçma göründüklerinin farkında değiller mi?

Hiç yorum yok: