4 Kasım 2010 Perşembe

zamanı var bu heyecan büyüsün iyice




Sevgili bilok,

Ben eskiden sonbaharı hiç sevmezdim biliyor musun? Soğuk gelecek yağmur gelecek diye sinir olurdum. Bunca zaman sararmış yaprakları nasıl görememişim hayret ediyorum kendime. Hani geçende sana bahsettiğim ofis penceremden gördüğüm manzara var ya.. O bir değişti bir güzelleşti inanamazsın al bak sen de.

Sonbahar demişken..Kaç zamandır "Yedigöller"e gitmek istiyordum. Karar verdim bu pazar gidiyorum. Katılmak isteyenler hemen söylesin bana. Fotoğrafları görünce çoook üzülebilirsiniz. Kimse gelmezse ben kendim giderimkii :)






Bu aralar iş yerinde pek bir sıkıntıdayım. gün geçmiyorki yeni bir sorun patlak vermesin. Özellikle dün çıldıracak gibi oldum. Ne gözüm gördü penceredeki bu görüntüyü, ne de kulağım çalan sakin şarkıyı. Ben de bir zamandır düşünüyordum ne yapsam da ofisteki mutluluk katsayım artsa diye. Ve ikea saolsun yardımcı oldu bana bu konuda. Hani dedim ya öbür yazıda bir procem var diye. İşte şimdi onu gösterme zamanı sana. Bunu görünce hem kendime hem Derya'ya yapmalıyım dedim hemen. Bir çerçeve aldım, derin bir çerçeve. İçine kum koydum bir de kumsal çakılları. Sonra sabah bakınca iç açacak fotoğrafları seçtim internetten bir bir. Götürüp onları yazdırdım. Ve çerçeveye koydum bir tanesini. Kumla denizle en alakalı olanını. Sonra sıkıldıkça bu fotoğraftan, değiştirilecek, yenisi konacak çerçeveye. 3 ay aynı fotoğrafa bakamamki ben :) Al bak bakalım beğendin mi...






Şimdi anlatacağım şeyden ayrı bir yazıda bahsedecektim ammavelakin bekleyemedim. Tatilleri çok severim, sevmeyene henüz rastlamadım. Ama yılbaşı nedense , her nedense başka bir anlam taşır benim için. Hayır, yeni bir yıla girdiğimiz için değil. Tüm o kırmızı beyazlar ve yeşiller, beyaz ve altın sarısı, beyaz ve gümüş süslemeler, objeler, çam ağaçları, çam ağaçları süsleri, yılbaşı masaları, yılbaşı hediyeleri, yeni yıl şarkıları, süslenmiş sokaklara yağan kar, yılbaşında istanbul ve newyork fotoğrafları, yılbaşı filmleri... Bu noktada "noel" kavramını kıskanmıyorum desem yalan olur. Ben bu hissi kuvvetle muhtemel annemden almışım...Çünkü o da aynı heyecana kapılıyormuş. Muş çünkü sonradan öğrendik karşılıklı hislerimizi...Ve tüm bu hislerim aksine her yılbaşı gecem güzel geçti diyemem o ayrı :) Ama hepsi için çok güzel planlar yapmıştım o da ayrı :) Bu yıl için de var o apayrı :))))

Dün Nautilus Carrefourdaki Boynerden içeri girince ilk yılbaşı kıvılcımı düştü içime! Her tarafta yine o süsler o renkler... 1 saat aralarında dolaştım. Sonra da kendime erken yılbaşı kutlaması için noel geyiği aldım.


O da ofis masamdaki yerini aldı...

Bu haftasonu çok heyecanlı olacak benim için. Hem İtalya'ya götüreceklerimi hesaplayacağım, hem de Yedigöllerde fink atacağım. Lütten soğuk olmasın İtalya ve güneşli olsun bu pazar.. Keyfime diyecek olmasın. Lütten.

Hiç yorum yok: