27 Kasım 2010 Cumartesi

buongiorno miss italia !

Gittim ve geldim. Mutlandım ve yoruldum. Çok güzel zamanlar geçirip neden daha önce gelmemişim diye hayıflandım. Çok fotoğraf çektim. Çok şarap içip, çok güldüm.

İtalyanın küçük daracık sokaklarında yürüdüm. Mimarisini izledim hayranlıkla. Arkadaşlarımla sokaklarda kahkalarla güldüm. Kahvaltı dışındaki öğünlerde şarap içip, değişik tadlar denedim.

Çok güzel fotoğraflar çektim.


Karar verdim İtalyayı birkaç yazıda anlatmaya... Tamamını görüp öyle aşık olmaya...


Başlayalım mı??




























Dakka bir. İlk gün iner inmez pastaneden aldığım pembe ve yeşil badem ezmeleri...mmmmmm...olsa da yesekkkk..

Pazara gittim. Şu marul-karnıbahar karışımı mı desem ne desem baksanıza şu sebzeye





Padua (padova) da bir parkta bütün sonbahar rengi yapraklar yerdeydi. Biz de manzarayı kaçırmayıp 3 kız birbirimizin fotoğrafını çekelim dedik. Yapraklar arasında savrulup poz verirken... Yorulup kenara çekildik. O arada 3 arkadaş bize yaklaştı. Tipleri tanımıyoruz ama birinin elinde teleskopik objektifli bir makina var. Biz birbirimi,zi çekerken o da bizi çekmiş. Fotoğrafları bize gösterince ağzımız açıkta kaldı, muhteşemdiler. Hemen e-mailler yazıldı, fotolar beklenmeye başlandı. Ne dersin bilok gönderecek değil mi??
Al bakalım bu da o park işte.




Aynı parkta protesto var, hem de balonlu :))



Bologna'da çok güzel bir lazanya yedim. Tadı damağımda...



Tarih, sanat ve sonbahar kokuyordu İtalya..Mis...

Son olarak kısa kısa

 İtalyaya notlar-1

1. İtalyan erkeklerine dedikleri kadar varmış. Ben ömrümde bu kadar çok yakışıklı erkeği birarada hiç görmedim ;)

2. Yemekleri gerçekten çook lezzetli!

3. Her gittiğim ülkede takıldığım şey yine çıktı karşıma. Yaya gören sürücü saniyesinde durup yol vermek zorunda. Bizimkiler hep öküz kalsın böyle lütfen! Bir gücüm olsa yasa çıkartacağım.

4. Aksanları çok keyifli. Dinlerken ispanyolcadan çıkardıklarımı anlamak daha da keyifli...

5. Her tarafta 2500 tane çöp kutusu var. Cam için ayrı, karton için ayrı, organik için ayrı, plastik için ayrı, ayrıoğlu ayrı... Çevre bilinci diyoruz...

6. İtalyanlar inanılmaz yardımcı insanlar ve Türklere çok benziyorlar. Daha medeni olduklarını hadi hep beraber kabul edelim.

7. Aynı İspanyada olduğu gibi her yerde bisiklet var. İnsanlar araba yerine bisiklet kullanıyorlar ve kullanacakları yolları var! Kıskançlıktan öleceğimmmm...

8. Oralara alışveriş yapmaya giden Türkleri gerçekten hiç ama hiç anlamıyorum! Herşey Türkiyede de var ve dışarıda fiyatlar farklı falan da değil. So, somebody please tell me?!


İtalya anlatmalarım bitsin çok özel bir dosya ile karşınızdayım :)))))))))))))))))))))

Hiç yorum yok: