5 Aralık 2010 Pazar

miss italia-2

Kaldığım yerden devam..

Bir itirafta bulunmak istiyorum. Gezdiğim yerler arasından en çok seni sevdim ben Verona... Ne de güzel gözüküyorsun yukarılardan..



İlginç bir ağaççık gördüm ben Bologna'da..























Bu aşağıdaki de bir italyan içeceği adı  "Spritz". Gayet ağır birşey bu, benimki en hafif yapılmış haliydi ona rağmen acı geldi:)))



Ve dondurmalar ahh o dondurmalar!.... İşte en güzellerinden biri.. Gelatoooooo!



italya'ya notlar-2

1. İtalyan erkekleri çok yakışıklı demiş miydim :))))

2. Herrrr tarafta sarı yapraklarını dökmüş ağaçlar var. Photoshopla hazırlanmış gibiler ve ben birinin altında bankta oturmuş halde bir fotoğrafımı çektim. (totomatik zamanlayıcı)

3. Taksilere el kaldırıp çeviremiyorsun. Telefondan mesaj atıyorsun  ve en yakın taksi bulunduğu yerde taksimetreyi açarak size doğru gelmeye başlıyor. Kaç dakika sonra geleceği mesajla haber veriliyor size.

4. Avrupadaki klasik ulaşım sistemi kuralları burada da geçerli. Bileti kontrol etmek için memur geliyor ve biletsizseniz 30-40 euro civarı bir para ödüyorsunuz. Ben elbette hiç böyle bir riske girmedim! ;)

5. Evler çok katlı değil, müstakil bir dolu ev var. Kıskançlığım had safhada! 

6. Aman tanrım, nasıl bir tarım aşkı bu! Her taraf tarla dolu. Yemin ederim ki gerçek bir farmville ülkesi!

Hiç yorum yok: