10 Aralık 2010 Cuma

sosyal hayat güncelleniyor : yüklemeler 4/1..........

Birkaç haftadır koştur koştur neler yapıyorum:

Öncelikle izlediğim filmler:

Buna film demiyoruz, Cem Yılmaz'ın son dvd si..





Bence güzeldi.. İnsanın evde tek başına deli gibi kahkahalar atması ilginç bir deneyimmiş. Bir süre sonra " ya gülerken delirirsem?!" soruları gelmiyor değil aklına..
















Bu film eğlenceliydi. Ama yine de karar veremedim ne amaca hizmet ettiğini. İzleyenlerle üzerine konuşmak isterim.
Bu çocuk hangi filmde oynuyordu yaaa?
Solino...
Canto di Solino'yu dinlemeyenlere üzüldüm bak şimdi ;)
Bu filmin adını da "komik tesadüfler" koymak isterim bu arada..







Dün gece Akbank Oda Orkestrası ve solist Sharon Bezaly tarafından galiba büyülendim.. Nasıl bir flüt çalmaktır o, çalmadı adeta konuşturdu, sanırsın elleri sihirli, basamaz yoksa o tuşlara öyle.. Ve anladımki "gold plated" yani altın kaplama flüt göz kamaştırıyor. Zaten cennetten çıkma sesi var aletin, bir de ışıl ışıl parıldamıyor mu uzaktan..Yıllardır içimdeki flüt aşkını bir kere daha körükledi..Üstelik evde beni bekleyen-ve yıllardır bekleyen- bir flütüm varken..





Son olarak.. Beni bekleyen bir bilet daha varrr.. O da Süreyya Operası'nda "Othello" balesi... Bunu da merakla bekliyorum çünkü bale izlemeyeli çoook uzun zaman olmuştu.  Bu baleyle beraber 2010 yılı kültür-sanat etkinliklerimin sonuna geldiğimi düşünüyorum. Daha fazla atraksiyon sığdırmaya çalışmayacağım bu seneye :)

Veeeeeeee 18i haftası Cervantes 5. kurumu bitiriyorum, 25 Aralıkta Bursa yolcusuyum. Çok sevgili arkadaşım, canım kardeşim Çağrı'yı tam 1 yıldan sonra yeniden göreceğim. 2 gün için minik planlarımız var bizim.

Gitmeden...Digiturkte smooth jazz dinlerken mest oluyorum. Sevenler için : http://www.sky.fm/smoothjazz/

Hiç yorum yok: