23 Aralık 2010 Perşembe

boğa burcu kadınının fiziksel özellikleri


Dudaklar ön planda ve çekicidir. ( Bu kısmı benim için geçerli olmayabilir, ben anne ve babamın çizgi dudaklarını almışım çünkü)

Gür saçlı olan Boğalar,saçlarının yüzlerine dökülmesini isterler.Saçlarda genelde bukleler vardır.Alınları dardır.

Yaşları ilerledikçe yüzdeki çizgiler görülür hale gelir. (Pardon ama yaşlanıp da çizgileri görülür hale gelmeyen var mı???)

Venüs etkisi yoğun ise gözler koyu renkli,yumuşak bakışlı ve ön plandadır.Yükselen burcun bulunduğu konuma göre gözleri açık renk de olabilir.


İri ve ön planda bir çene,geniş ve basık bir burun göze çarpar. (hımm...)


Kilo almaya çok meyilli bir boğa'nın çenesi ile boynu birleşik olabilir. (Burada boynumun inceliğiyle fark atıyorum yuppi :pPp)


Vücutları dikkat çekecek derecede güzeldir.Boğalar,Venüs'ün verdiği güzellikle ışıldayan tiplerdir.
Nadir olarak çok ince ve minyon tipli olurlar. (Katılıyorum, hiç böyle bir boğa yok çevremde)


Kilo almaya elverişli bünyeleri son derece sağlıklıdır.


Omuzları geniştir.Boyun bölgeleri ise genelde kalıncadır. (Evet omuzlarım geniş ama boynum kalın değil)


Gençlik yıllarında belleri ince olsa bile,güzelliklerini kolayca yitirecek derecede iştahlı olduklarından,bir süre sonra ince hatlar yok olabilir. (Ne gençliği be güzelim ben hep böyle oldum böyle kalıcam :) )


Sıcak,çekici ve duyarlı ses tonuyla konuşan Boğalar'ın yürüyüşlerinde bir asalet ve yumuşaklık vardır.
Topmodellerin ve güzel sesli sanatçıların haritalarının çoğunda yoğun Boğa veya Venüs etkileri vardır.Koçların aceleci yapısının aksine Boğalar,davranışlarının sakinliği ve tane tane konuşmalarıyla dikkat çeker. 

Hiç yorum yok: