30 Haziran 2008 Pazartesi

Romantik-1

geceleri uyuyamıyorum..bekliyorum ki babam gelsin odaya. o, inşaatın başında beklerken, biz yağmurlu Marmaris günlerini otel odasında geçiriyoruz. kardeşimle arada lobiye inip karnında ur olan, ama bunu öğrenene kadar peşinden ayrılmayıp "şişko şişko" diye seslendiğimiz -sonrasında onun için çok üzüleceğimiz-kediyi seviyoruz. Ordan oraya koşuyoruz. Bar sandalyeleri ilgimizi çekiyor, yumuşak koltuklardansa...

sabahları kahvaltı için cam fanusu anımsatan terasa çıkıyoruz. yağmur yağınca daha bir keyifli oluyor. yalnız olsam bu damla seslerinden ürkeceğimi düşünüyorum...her sabah kahvaltıyı terasta yapıyoruz. heyecanlanıyorum akşam yatarken sabahki kahvaltıyı düşününce. kahvaltıda sütlü kahve içiyoruz annemle. evde olsak annem izin vermiyor zararlı diye. ancak bazı geceler üstünde sarı çiçekler olan fincaların içinde süte kahve oranı 10/1 olan kahveli sütümüzü getiriyor..mutluluktan şaşırıyoruz..hemen bir oyun üretiyoruz eşlik etsin diye kahve keyfimize..halının üstünde oyun oynarken, Ata'yı ne kadar çok sevdiğimi düşünüyorum, sonra annemlere kayıyor gözüm, bizi izliyorlar pürdikkat ve gülümseyerek...içim şımarıyor mutluluğumuzu düşündükçe...

Hiç yorum yok: