12 Haziran 2009 Cuma

...los domingos...


2 hafta önceki pazar günü memnuniyetsiz bir gün oldu. Pierre Loti'ye gittim ilk defa ve fakat aradığımı bulamadım-ne arıyorsam artık... Garip insanlarla dolu, nişanlıların ortada boy gösterdiği, çocukların bağırarak koştuğu bi yer..Manzarası da öyle muhteşem bulunamayacak birşey değil.. Ceylan otelin roof'undaki gibi bi manzara beklememiştim zaten ama daha nitelikli bişeyler aramışım demekki..Sonrasında eve geldik, hadi bi film patlatalım dedik ve 'Beşirle Vals' filmini izlemeye çalıştık, çalıştık çünkü gerçekten birbirine geçmiş korkunç anlatımıyla bizi bayım bayım baydıııı!!!! Oysaki ben Persepolis gibi bir film beklemiştim. Gördüğünüz gibi her zaman insan istediğini bulamıyor. Yalnız bu beklentiyi yüksek tutmakla ilgili değil, harbi Pierre Loti kötü, film beterdi.Daha da bişi demem.

Geçen pazar ise tüm haftasonunu evi temizlemeye adadım-Ege saolsun.. Ama pazar günü öğlen 3ten sonra Fenerbahçe turu yaptık ki Emre Galatasaraylı olduğu için hiç gitmeye yanaşmadığı Fenerbahçe-Kalamış taraflarına bayıldı kaldı!! Durup durup burda evler ne kadardır diye sordu.

Bu pazar ne yaparım bilmiyorum ama bu cumartesi günü Ağvaya gitmeyi aklıma koymuş bulunmaktayım. İnternette o kadar güzel fotoğrafları var ki... Beyzuş da zaten daha önce gittiğinden ısrarla önermişti...Bakıcaz artık...Pazar demişken babalar gününü de unutmamak gerek.. Bornoz takımı alıcaz galiba babişkomuzaaaa..... ;)

not: 1 sonraki yazı sık kullanılanlar listemdeki siteler olacak..çok faydalılar...

Hiç yorum yok: