26 Haziran 2009 Cuma

sinir katsayısı!!!

o kadar gergin o kadar gerginimki dokunsan fırlayacak keman yayı!zaten demin kafamı da çarptım masanın altından çıkacakken!Tatile de çıkamadım..İşler de yoğun..Sinir bastı sinir! 3. sayfaya konu olmamaya ciddi gayret gösteriyorum...



Çağrı'nın bekarlığa veda partisi için kurabiye arayarak nette,sakinleşmeye çalışıyorum... pembemerdane sitesinde bulduğumuz kurabiyelerden biri Çağrının aklına yattı gibi..yine kafam karışık ama...




Bir de rozet yaptırmak istiyoruz, ben de bi örnek oluşturdum hemen paintte...ama henüz onun için bi resim de bulamadık uygun...Bu arada parti Eskişehir Buda'da olacak 1 Ağustosta..Ne giyeceğimi de bilmiyorum...





Gün içinde bloga yazacak bin tane alakasız şey geliyor aklıma..Onları saysam komik bi bütünsüzlük olacak..

1.Mesela bu aralar en sevdiğim renk....
Ne bu tatlı şeftali mi pembe mi..Bilmiyorum anlatmakta zorluk çekiyorum...

2.Renk kombinasyonum ise beyaz üzeri turkuaz...milli takım forması gibi...

3. Meltem Cumbul' la Kıvanç Tatlıtuğ...Bi süredir ilk defa ilgimi çeken magazin haberi....













4. Bana ortaokul din hocalarını hatırlattı bu foto...








5.Sertap'ın yeni şakısı "Bu Böyle"...Off bayıldımmmm..


6.Buz devri 3 ne zaman gelicek hadi ama artık yaaaaa....!!!!!


Hiç yorum yok: