30 Haziran 2009 Salı

ne diyeyim şimdi ben?


Yeditepe'de siyaset bilimi ve uluslararası ilişkiler okurken ,ders çalışırken yurtta her boş bulduğumuz arada Medoş ile ya bir butik otel kuralım, biz napsak ne etsek de şu içimizdeki enerjiyi açığa vursak diye kendimizi paralardık. Ve o zamanlar 21-22 yaşlarındaydık. Yaşımız 26 oldu ve dün Medoşla konuşurken bir kez daha anladımki hala isteklerimiz aynı. Hala bu tarz şeyler yapmak var gönlümüzde. Çağrının bekarlığa veda partisinden yola çıkıp "keşke biz bu tazr şeyler organize edebilsek dedik" yine,yeniden...


Çok içlendim bu konuyla ilgili çünkü Timeout İstanbul'un sitesine bakarken 22 yaşındaki 2 şirin kızın www.bananemag.com adlı siteyi açtığını gördüm ve evet kıskandım, hislendim, bi gıcık oldum.. Bence başlangıç için çok güzel bir adım...Yabancı siteleri takip ederek değişik formatta oluşturulmuş ve belki çok da güzel açılımlara imza atacak bir site...


İnsanların eğilimleri doğrultusunda mutlu olacakları işlerde çalışmaları dileğiyle...
Evet,olacak bir gün..

fotoğraf, http://www.timeoutistanbul.com/ sitesinden alıntıdır...

Hiç yorum yok: