2 Mart 2010 Salı

kara duman gecikir, belki hiç gelmez....

Dün gece Lost dizisinin  yeni sezonunun 5. bölümünü ve ne kadar saçmaladıklarını hayretle izledim. Yani tüm bu olanları nasıl bir sona bağlayacaklar çok merak ediyorum. Çok affedersiniz ama gerçekten os.ruktan bir bölüm olduğunu düşünüyorum :) Ve hatta osur.k demişken finalde de "kara duman"ın, Hurley'nin os.ruğu olduğu ortaya çıkarsa hiç ama hiç şaşırmayacağım. Alakasız geçişler, onu buna yamamalar, yok ruh değiştirmeler beden değiştirmelerle saçma bir gerilim dizisine döndü LOST! Şiddetle kınıyorum... (Fotoğraf bizzat benim eserim)








Şimdi alakasız bir konuya geçiyorum. Dün başıma gelen bir olayı anlatacağım. Gülse Birsel sevdiğim ve çok sevdiğim yazarlardan. Bütün kitaplarını okudum ama son kitabı "Velev ki Ciddiyim" i okuduktan sonra bir boşluğa düştüm. Kitap kısa geldi bana. Oysa işe gelip giderken vapurda ve otobüslerde okudum yani aslında gün başına 2-3 yazısını okusam, sürdü bir zaman. Neyse, ben de bunun üzerine Sabah gazetesindeki arşivini okumaya karar verdim. Arşive bakınca anladımki kitap zaten gazetedeki yazılarından bir seçmeymiş. Bunun  üzerine kitapta yer almayan diğer yazılarının bir kısmını, bir word dosyasına copy-paste usulü aktardım ve yollarda okumaya devam ettim. Bittikçe de yenilerini bastım :) Ama bu kağıtlar öyle ilgi çekti, öyle ilgi çekti ki anlatamam. Otobüste vapurda yanıma oturan kalkamıyor, gözünü bir atan bir daha ayıramıyor. Toplu taşımada gazete okuyanlar bilir bunun ne kadar rahatsız bir durum olduğunu. Beni de azıcık gerdi ne yalan söyliyeyim. Neredeyse dönüp diyeceğimki yanımdakine : "Bittiyse çevireyim mi sayfayı?", öyle , o kadar yani.. Dün yine iş çıkışı otobüsle Beşiktaş'a geçiyordum. Bir kızın yanına oturdum. Genç bir kız. Allahım bu da başladı mı okumaya, resmen beraber okuyoruz! Neyse umursamayıp devam ettim. Son durakta kız dayanamadı artık:

- Siz bu yazıları internetten seçip copy-paste mi yaptınız, nasıl oluyo yani?
- Evet aynen öyle oluyo. ( Burada ben kızın demek istediğini tam anlayamadım, sonraki sorusunda çaktım)
- Ama çok güzel yazıları seçmişsiniz, konular çok ilgimi çekti de..
- (Burda çaktım köfteyi) Ah hayır seçmedim ben, bunlar Gülse Birsel'in yazıları..
- Ha öyle mi?? Tamam anladım. Çok güzelmiş. Teşekkür ederim

Ve sonrasında " yolda okumak zevkli oluyor değil mi" konulu 3-4 dakikalık bir sohbete giriştik ve iyi akşamlar dileyip ayrıldık... Anladım ki bu yazıları fotokopi çekip dağıtsam, belki herkes iş çıkışlarında, sabahları yollarda daha eğlenceli zaman geçirecek. Zor birşey değil ki neden bana fotokopi çektiriyosunuz, herkeste vardır printer, yazıp çıkarın siz de... Bakın linki de veriyorum buraya :

http://www.sabah.com.tr/Ekler/Pazar/Yazarlar/birsel/Arsiv

Neşelenmek garanti!!!

Hiç yorum yok: