30 Mart 2010 Salı

hediyecikler



Dün işten eve gelip yemek yaptım, üstüne de zebra kek.. Gerçi sonrasında şekil olarak daha iyilerini gördüm internette ama yine de tadının mükemmel olduğu gerçeğini değiştiremedi. Bu konuda alçakgönüllü olamayacağım.










Bugün Atlas pasajından anneme küçük bir biblo aldım. Bu şişman plaj kadınına bayıldım!









Ve son olarak... Bu blogu açtıktan sonra, facebookta, bloga yazdığım postları "notes" kısmına aktarabileceğimi farkettim. Yazılarımı okuyup yorum yapan arkadaşlar beni çok mutlu ettiler, hepsine teşekkürler.. Bu akşam oturdum, şimdiye kadar yorum yapan, "like it" yapan herkesin ismini küçük kağıtlara yazdım ve Atalay'a " bir kağıt çek" diyerek noter huzurunda çekiliş yaptırdım. Sonra oturdum ve şu aralar moda olan pixels boncuklardan bir çift küpe yaptım ve yarın bunu talihli kişiye göndereceğim. Şaka yapıyorum talihli değil sadece küçücük bir hediye..Geriye ismi açıklamak kaldı : Figen Özveren! (Bu arada yanlış hatırlamıyorsam Figen bloga ilk yorumu yapan kişiydi, iyi isabet yani:) )

Hiç yorum yok: