11 Mart 2010 Perşembe

turn on your television




Found at: FilesTube

Barcelona'dan döndüm ama bununla ilgili yazımı sonraya saklıyorum. Fotoğraflarımı ve notlarımı düzenleyip seçtikten sonraya...

Bugün başka birşeyler anlatacağım. Saplantılı olduğum konular var. Daha önceki bir yazımda sevdiğim yazarlardan bahsetmiştim. Aynı şekilde televizyon programları var gözümü kırpmadan izlediğim. İşte bunları sıralayacağım..

Birkaç yıl öncesine kadar Kürşat Başar'ın hem konuklarıyla yemek yediği hem de bu arada sohbet ettiği bir programı vardı. Kaçırmadan izlemeye çalışıyordum ve evde çıt çıkmasına izin vermiyordum.Dün akşam iş dönüşü gene saçma sapan şeylerle uğraşıp, yatma zamanını çoktan kaçırdığım bir anda yeniden "Kürşat Başar'la" programına rastladım. Fox Tv 'de her çarşamba 23:00 te! Demekkiiiiiii çarşamba günlerim de dolmuş bulunuyor artık. Ama asıl olay şu, buraya yazacağım zaman hangi kanalda izlediğimi unuttum ve googleda arama yaparken eski programlarının videolarını buldum. Allahım nasıl ödüllendiriyorsun beni böyle? Çok mutluyum. Ve fakat... Emre sürekli maç izlerken, ben de bu programı ve birazdan bahsedeceklerimi izlemeye devam edersem, dünyadaki en iyi çift biz olmayabiliriz...Linki veriyorum: http://video.cnnturk.com/2009/programlar/1/5/kursat-basarla


Gelelim bir diğer programa...Bu program ise gezi ve değişik kültürlerle ilgili olan, klasik, kanalların, birinin eline bir mikrofon verip ordan orayı gezdirdiği benim izlerken içimin gittiği programlardan. Kanal Türk'te yayınlanıyor ve adı "Aş Kendini". Şirin, sakince bir kız sunuyor programı. Adı Aydan Önder'miş bak yeni öğrendim şimdi programın internet sayfasından. Ama asıl neyi öğrenip şok oldum demin.. Program her pazar 14:15 te yayınlanıyrmuş. Oysa ben ne zaman izliyorum? Her sabah 7:35 !!!!! Yani uyandığımda. Ben de ne kadar saçma bu saatte verilmesi diye düşünüp duruyordum. Ama şunu söyleyebilirimki, beni, o sıcacık pastel yatağımdan çıkarabilen tek şey bu program :) Ve sitesinde bir kaç videosunu buldum ve onları da izlemeye başlayacağım. Kız gerçekten keyifli bir şekilde sunuyor programı. Ve linki: http://www.kanalturk.com.tr/tv/as-kendini/



Son olarak...Her pazar Kanal D'de saat 12:15 te, pazar kahvaltısı sonrası Türk kahvesi tadındaki zevkli programı Güneri Cıvaoğlu sunuyor : "Şeffaf Oda"... Çekilen mekan ve  dekor kadar sohbetler de çok lezzetli.... Genelde katılan konuklar ya bir enstrüman çaldıkları ya da şakıdıkları içindir ki, ekstra bir müzik ihtiyacı olmuyor.. Aynı şekilde netten bazı bölümlere ulaşabiliyorsunuz.Linki: http://www.kanald.com.tr/SeffafOda


Ben de siz yazımı daha keyifli okuyasınız diye başına bu aralar listemde sırabaşı olan "Purple Rain" şarkısını ekledim...

Hiç yorum yok: