1 Nisan 2010 Perşembe

Bu bir moda yazısıdır.

Modadan çok anladığım söylenemez. Ama yıllar içinde zevklerim değişe değişe, ortalama bir stilim var artık kendime göre. Ne modanın çok peşine düşüyorum ne de çok uzak duruyorum. Sevdiğim şeyi "moda mı, değil mi" demeden seçiyorum.

Alışveriş yapmak hep güzel, ama bahar-yaz sezonunda alışveriş bambaşka benim için.. Çok seviyorum keşke hep bahar hep yaz olsa-ama hep alışveriş yapmasam:)-... Kapalı havayı sevemiyorum ne yazıkki, ve ne yazıkki tüm kışlar kapalı, öyle ki kardan vazgeçecek duruma geldim yeterki kış olmasın, o kadar yani..



Neyse, meteorolojik yazı olmasın bu, moda dedik. Bu sezondan bahsedeceğim. Yeniden çizgili modası geldi. Çok sevindim çünkü çizgiliye karşı ayrı bir sevgim var benim-her ne kadar tombik gösterse de.. Bir de karpuz kol-puff sleeve- modası yine, yeniden sahnede.. İşte hem çizgili hem karpuz kol bulunca aldım ben de ve çook sevdim bu bluzu (yok vazgeçtim koymayacağım fotoğraf, moda blogu gibi oldu öyle yapınca)...






Yargıcı'yı, tüm ürünlerini çok seviyorum, özellikle kışın.. Yazın bazen bayık olabiliyor çünkü hep pastel hep pastel olmazki ama yaaa... Baharda cıvıl cıvıl olmak gerek:) O yüzden Topshop yeni mağazam oldu.. Yandaki, Topshoptan aldığım klasik spor ayakkabım. Ve bunlar da bu sezondan favori ürünlerim:










Yanlız sitede benim beğendiğim ürünlerin hepsi yoktu, iyi ki de cıvıl cıvıl dedim yani!... Neyse:)

Ve accesorize dan çok cici şeyler :

Hiç yorum yok: