2 Nisan 2010 Cuma

muson botlarım

Markafoniden bilmiyorum kaçıncı alışverişim bu. Kış içinde Woz muson botlardan almak istemiştim, sonra almadım kaldı. Markafonide Woz gördüğümde heyecanla atıldım, ama numaraları kalmamıştı! Bir daha gelirse ne olursa olsun kaçırmayacağım dedim ama bu sefer Woz değil ne olduğunu gerçekten bilmediğim G&G nin muson botlarından aldım. Fotoğrafından beğendim ama bakalım...





Ama asıl sorun markanın Woz olmaması değil... Çünkü sevgili Lacheen bir yazısında normalde 39 giydiğini ama Wozları 40 numara aldığını söylemiş. Ama ben inatçılıktan ölmeyeyim yine gittim 39 aldım, bu bana olur diyerek.. Umarım dinlemediğime pişman olmam :( Lacheen'in yazısı için tık tık...En kötü ihtimal iade edeceğim amaaaa yaaaa...

Şimdi bunun içine fosforlu bir çorap almak lazım-eminim yani ayağıma geleceğinden:) Cici ama. Banane.

Hiç yorum yok: