7 Nisan 2010 Çarşamba

Şundan bundan..

Çok fena yazacaklarım birikti.

Şimdi önceliği pixellere veriyorum. Bir çikolata yedim ben geçen hafta. Muhteşem! İlk defa böyle bir çikolata yedim. Yana fotosunu koyuyorum ama fotoğraftan anlaşılmaz zaten nasıl olduğu ve ne'li olduğu. Bu çikolatanın ne aromalı olduğunu bakalım kim bilecek?! Hımm... Bilene çok şirin bir yaka iğnesi gelcek pixel yine :) Ama sorunun cevabını kim bilecek gerçekten merak ediyorum ben :)

Gelelim bir diğer konuya. Bu haftasonu Cervanteste 4. kur bitirme sınavım var+ kitap sunumum var+ Bozcaada sunumum var. Hepsinin yetiştiremeyeceğim malumunuz. Peki geçme ihtimalim? İşte o kısmını tam bilmiyorum çünkü tansiyonun ve nabzım hala bir düzene giremedi aksine aldığım ilaç ilginç yan etkilerde bulunuyor:((

Bozcaada demişken... Biz ailecek Bozcaada'ya gidiyoruz 23 Nisanda. Mutluluktan ölebilirim!.... Taki Otelde yer ayırrtık. Daha önce Kaikiasta kalmıştım ve bu postta bunu anlatmıştım. Biz Kaikiasta kalırken arkadaşlarımız Taki'de kalıyorlardı. Onlar da çok sevmişlerdi ve ben de bir daha gelirsem diye (ki gideceğimden ölesiye emindim) Taki'nin adını aklımda tutmuştum. İlginçtir, 23 Nisan için Kaikiasta yer kalmamış, Takide de sadece 1 oda kalmış 3 kişilik ama 1 extra yatakla işi çözdük hemencecik. Şimdi takvimlerim 23 Nisana kurulu bekliyorum :) Sonrasında buraya yazacağımdan emin olabilirsiniz. Aaaa bu arada eski Bozcaada yazıma bakarken, Taki'ye ait olan aşağısındaki Kaktüs Kafe'nin fotoğrafını koymuş olduğumu gördüm. Şu beyaz iskelete mor kadife koltuklu yer işte :) Bir daha heyecan yaptım bak :)

Biz taşınıyoruz. Evet, yine!Galiba 11. evim olacak bu İstanbula geldiğimden beri. Ev eşyalarımızı da yenileyeceğiz annemlerle. Üniversite zamanlarımdan kalma şeyleri atmanın zamanı gelmiş ve çoooktan geçmişti zaten.

Şimdi alakasız şeyler:

- Bugün Atalay bana baykuşlu bir yüzük aldığını söyledi telefonda, eve gidip görmek için heyecanlıyorum.
- 13 Nisanda Emre ile 2. yılımız doluyor.
- Annemi sürekli özlemem normal birşey mi?
- Anneler günü için şimdiden kafamda çok güzel hediyeler tasarladım. Çağrının hediyeleri gibi olmasın diye buraya yazmıyorum :) İnşallah yazmayacağım da ... :)

Hiç yorum yok: