27 Ocak 2011 Perşembe

mağdurum da mağdurum

Vay başıma gelenler demek istiyorum sayın seyirciler.
Tantitoni markasını biliyor musunuz? Bu tantitoni, mutfak için kap kacak, yok kek kalıbı yok kurabiye kutusu gibi  ürünler satan bir mağaza. Ve internet satışları var. Daha önce ben bu internet sitesinden sipariş verdiğim içindir ki, kargonun 2 günde teslimat yaptığını biliyorum.

Dinle bak şimdi olayı. Bugün yani 27 ocak, Derya'nın doğum günüsü. Ben de tuttum 25 ocakta tantitoniye sipariş geçtim ki, aldıklarım pek doğal olaraktan eline doğum gününde ulaşsın diye. Ve gene doğal olarak faturayı kendi adresime, hediyeyi de Deryanın iş adresine yönlendirdim. 2 gün boyunca da Tantinoyi 15 kez arayarak siparişin zamanında varıp varmayacağını teyit ettirdim. Öyle ki, müşteri servisi " alo" dediğim anda, telefondakinin ben olduğumu anlamaya başladı. Ama, ama....Bugün ayın 27si. Ve bilin bakalım noldu?!

Sabah ofise yurtiçi kargo görevlisi elinde bir kutuyla girdi benim adımı söyleyerek!!!! Gözlerim yerlerinden fırladı, "nasıl yaaaaaaaaaaa bu paket bana değildi" diye çığırarak adama yaklaştım ki, evet bütün olumsuz yönlendirmelerimle paketi kendime getirdim. Kargo görevlisine beklemesini rica edip, müşteri hizmetlerini aradım. Adam gayet sakin bir şekilde bana evet hatanın kendilerinde olduğunu söyleyip, yeniden kargoya vermeyi teklif etti. Yani ücreti ödeyecekler ama paket yarın teslim edilecek. Ben de bir üst birimle görüşmek istediğimi söyledim ama en üstün kendisi olduğunu söyleyen "pek sevgili müşteri hizmetleri görevlisi" beni sinirle karışık güldürdü.

Telefonu kapattıktan sonra, bir tantitoni mağazasını arayıp durumu anlattım ve merkez ofisin telefonunu istedim. Adam bana telefonu verdiği gibi, adresi de verdi. Meğer Karaköyde dibimdelermiş iyi mi. Oy bir sevindirik oldum, hemmen arayıp, durumu, sesinden müşteri temsilcisinden daha üst bir mertebede olduğunu anladığım kadına anlattım. Öncelikle olayı araştırıp hatanın nereden kaynaklandığını öğreneceğini ve sonrasında motorlu kurye ile hediyemin Derya'ya bugün ulaştırılacağını söyledi :))))) Eşeğini kaybedip bulan o adam kadar mutlu oldum ben de işte. Yalnız daha komiği, bu olaylardan sonra, daha önce motorlu kuryeye veremeyeceğini söyleyen ve tahminimce fırçayı yiyen müşteri temsilcisi beni aradı ve sorunun halledildiğini söyledi. Ben de sorunu kendisinin değil de bizzat hallettiğimi kibarca ilettim.

Bu hararetli konuşmaların ardından, Derya hediyesi eline geçince, birlikte fotoğraf çekip göndermiş bana. Onlar zafer fotoğraflarımız ama, lütfen.. :))


- reklamın da iyisi kötüsü olmazmış, hadi tantitoni yine iyisin -

Hiç yorum yok: