18 Ocak 2011 Salı

sinfully delicious

Çikolatayı sevmeyen mi var? Ben en bıcırık halimden beri bayılıyormuşum bu lezzete.
Bir de filmi vardı hani, "Çikolata" diye, Johnny Depp ile Juliette Binoche oynuyordu.. Eriyen çikolatalar gözlerimin önünden gitmiyor yeminle..

Benim için özel çikolatalar var. Bir yazımda bahsetmiştim. Cino mesela. Çocukluk çikolatam.
Bir de "after eight" var... Normalde nane-aşığı değilim ben. Yana yakıla aramam yani. Ama naneyi tatlandırınca tam da dedikleri gibi "sinfully delicious" oluyor bence! Naneli dondurma yerken zevkten ölecek bir insanım ben...

Geçen düşünüyordum da acaba after eight'e rakip çıkacak bir çikolata var midur diye.. Var efenim var... Elbette hepsinin yeri ayrı damaklarda ama olsun, bu güzelliklerden de geri kalmayalım.

Hani yurtdışından dönenlerden bildiğimiz "Ritter Sport" var ya, ki genelde bunların küçüğü makbuldur ... işte bu markanın 2 güzel çikolatasını tanıtacağım size.

İlki acıbadem sevenler için, ezme sevenler için. Edirne'de yediğim o badem ezmelerinin tadını veriyor diyemem, ama hakkını yemeyelim Ritter Sport çikolatanın içine badem ezmesini bir güzel koyuvermişşşş.... Buyruuuuun...





Gelelim after eight'le kapışacak çikolatamıza. Naneli Ritter Sport. İşte bu çikolata içi nane kokusudur beni bayıltan...



Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: