25 Şubat 2011 Cuma


Bugün çok güzel bir cumaydı ve hala da öyle...

İşler yolunda gitti kafam rahattı. Patronun doğum günüydü, Elifli Pastane'den o her zamanki çoooook güzel pastalardan istedik ve üzerine "patron zam zam zam" yazdık. Çıkmamış candan umut kesilmezmiş, bizimki de o misal...

Sonracııığımaaa... Meltem birlikte gitmek için bize sinema bileti almış, hem de 5 boyutlu film izliyeceğizzzz!!!! Caddedeymiş gösterim, gitmeyeli yıl oldu resmen, çoook özlemiştimm...

Derya bana bir defter almış, ben kıyamam ki onun içine yazmaya, böyle şirin birşey olaaamazzzz! Üstelik adı da : Leisure Diary :))) Allahım tam benlik !!!

Şubat ayı bitmek üzere..Mart ve nisan ayları için güzel planlarım var..İçim kıpır kıpır...Aaaa mart demişken..Galiba Atalayın hediyesini buldum ben...Oy bir sevindim bir mutlu oldum..Küçük kardeş minik kardeş mutlu olsun istiyorum...

Yalnız birşey söyleyeyim mi.. Bana noldu anlamadım..En son ergenlikte bu kadar tatlı ve abur cubur yediğimi hatırlıyorum. Mide fesadına 5 kala sakinleşiyorum.. Ama bu tostoparlak halimden kurtulmak istiyorum galiba... Bu pazartesi rejime başlıyorum (Bu klasik cümleyi severim ben :) )

İyi haftasonları...

Kaynak

Hiç yorum yok: