19 Nisan 2011 Salı

bir yudum güneş


Trabzon yazısının 2. bölümünden önce şu sıralar okuduğum, aklımda olup alacağım kitaplar listesini paylaşacağım.

1. Aykut Oğut

Aykut Oğut bildiğiniz üzere "Evrenden torpilim var" kitabının yazarı. Bu kitaptan çokça bahsettim yazılarımda. Kişisel gelişim kitabı demek az gelir ona. Bence bir hayat yolu. Abartmıyorum gerçekten. Bir kitap okudum hayatım değişti cinsinden. Veeee 29 Nisan itibariyle kapağı ayna olan yeni kitabı raflarda olacak, herkese duyurulur...

2. Akın Öngör -Benden Sonra Devam

Bu kitabı bana Çağrı önerdi. Başladım ama araya başka bir kitap girdiğinden ara verdim, heyecanla kitabı bitirip bu kitaba dönmeyi bekliyorum. Geleceğin liderlerine ipuçları olarak tanımlanan bu kitap, Garanti Bankası eski Ceo'su tarafından kaleme alınmış, muhteşem bir el kitabı !

3. Ahmet Ümit - İstanbul Hatırası

Kitabı annem almış, ben el koydum. Ben Ahmet Ümit'in ilk olarak Bab-ı Esrar kitabını okumuş ve çok beğenmiştim. O hızla başka bir kitabını okudum ama zevk alamadım. Bir deneme daha yapacağım diyerek bu kitaba başladım. Açıkça söylemek gerekirse ben kurgu kitapları pek sevmem, deneme ve gerçek hayat hikayelerini tercih ederim. Fakat Ahmet Ümit, kitaplarını yazmadan, konu hakkında inanılmaz kaynaklar tarayan bir adam. O yüzden bu kitap sırf İstanbulun tarihinden bahsederek ca'nım şehrimde muhteşem bir yolculuğa çıkardığı için, okunmayı hakediyor.

4. Yılmaz Özdil - İsim Şehir Hayvan

Yılmaz Özdil yazarsa zaten bir açıklama yapmaya gerek yok herhalde... Henüz almadım, biran önce kitaplıkta yerini alacak...

Keyifli okumalar...

Kaynak

Hiç yorum yok: