15 Nisan 2009 Çarşamba

ben bişi buldum!

Dün meggycik bize kalmaya geldi. Akşam yemeğinden sonra internette bakınırken ilginç hediyeler satan sitelerden birinde takıldık veeee şu fonksiyonel terliğe denk geldik!



Bu terliğin adı "nude sandals" yani çıplak terlik! Çıplak çünkü parmakarası yapacak plastik-kumaş herneyse yok. Terliğin üstündeki tabakayı kaldırıp bu sağlığa zararlı olmayan suya dayanıklı terliği topuğunuzdan parmak ucunuza yapıştıyorsunuz ve ayaklarınız üstsüz güneşleniyorlar! Bayıldım....



Liseden beri enn caanım arkadaşım -Çağrı- nişanlanalı birkaç ay oldu. Düğünü 15 Ağustosta olacak. Herkesten çok ben heyecanlıyım. Geçenlerde kuaförüm Özkan'a düğün İzmir'de olacak saçımı sana yaptıramayacağım diye söylenirken, bana kilit bir soru sordu. Çağrı'nın nikah şahidi kim olacaktı? Kalbim gümp gümp atarak hemen Çağrı'yı aradım, uyuyomuş kız uyandırmışım bi de üstüne azar yedim "sence kim olabilir Melike?!". Ben elbette ben tabikiiiiiiiii. Nikah şahidi Melikuş. Neysecim, dün işte o siteden bu siteye bakarken Swarovsky'de güzel bir yüzük beğendim Çağrı için.. Onu buraya her ihtimale karşı koymuyorum. Ama sitede bulduğum usb nin fotosunu koyacağım. Artık herşey usb olmuştu..

Hiç yorum yok: