23 Nisan 2009 Perşembe

ondan bundan şundan...

Bugün çok hareketli ve keyifli bir gündü. Ama içim sakin ve dingindi. Çok huzurluydum bilmem neden...



Bugün Elif Şafak'ın kitabı-AŞK_sonunda bitmiş bulunuyor. Her zamanki gibi üslup,kurgu ve anlatım muhteşemdi..Tılsımlı kadın....İçim nasıl kıyıldı sonunda anlatamam... Herkeşlere ısrarla tavsiye ediyor Elif Şafak'ı yeni kitap yazmaya teşvik ediyoruz....Tabi son sayfalara gelince beni bir telaş sardı, vapurda işe giderken ne okuyacağım diye...Hemmen Kadıköy Alkım Kitabevine attım kendimi ve 2 kitap arasında kararsız kaldım. Acaba little books serisinden Reha Çamuroğlu'nun "İsmail" kitabını mı almalıydım yoksa Cervantes sınıfından İrem'in tavsiye ettiği "Tanrının Doğum Günü" kitabını mı??? İkisini aynı anda alarak heyecanımı rendelemedim. "İsmail kitabını hızla okursam diğerini hemen okumak bana hediye olsun"dedim:) Elif Şafak bitti diye mutsuz olmuştum ve fakat yeni bir aşk ısmarladım kendime eskisini unutmak için :)) Eee ne yapalım yalan yok, Elif Şafak'ın yerini tutmuyor hiçbiri...Ve kitaplarla ilgili son olarak, Cervantesin 2. kuruna geçebildiğim için:), Aula 2 ders kitabımı da almayı unutmadım efenim...Heyecanla bekliyorum şakır şakır İspanyolca konuşmayı..



Vakti zamanında boncuklara sarmıştım. Hala 2 ayda bir uğrayıp boncuk alıp gelip evde kendi kendime bir şeyler üretiyorum. Üniversite zamanlarında Medoşla beraber çok yapardık. İşte o zamanların birinde kendime tesbihşeklindeamadeğil bileklikbilezikherneyse yapmıştım. İşte bu bileklik pek bir beğenildi,siparişler alındı ve bu siparişleri veren babam,erkek kardeşim ve erkek arkadaşımdı. Herhangi bir kız da çıkmadı "ehende ben bunu beğendim bana da yap" diyen... Neysem bence gayet hoş oldu bu yeni yaptıklarım. Yalnız bir tanesini tesbih yaptım,33lük. Hatta hepsinden çok onu beğendim, kendi kendime sulanıp durdum ama ne kolye olur ondan ne bileklik.. Bu yüzden 3 kişiden biri nasiplenecek..Talihliyi merak ediyorum...




Kadıköy Alkım'ın içinde mini bir Kahve Dünyası var ve mini olmasından dolayı ne zaman gitmek istesem yer bulamadan dönüyorum ki bugün de farksız oldu. Ama canım öyle bir Türk kahvesi çekti kiii sormayın gitisn bir de aklıma Kahve Dünyasının içeceklerin yanında getirdiği drajeler gelince, biraz durup yer boşalsın diye beklemeye karar verdim. Baktım kimsenin kalkacağı yok, ben de 200 gr. draje satın alıp koşarak eve geldim:) Hemen kahvemi yaptım yanına drajelerimi koydum, özenti ama mutluydum:) Arka fona ise Yansımaların ennsevdiğim albümünü koydum Bab-ı Esrar, ki ennsevdiğim şarkısı "yakamoz"dur.Milyar kez dinlemişimdir, bıkmamışımdır.


İçim mutlu mutlu oturdum. Pencereden dışarıyı izledim. Geçen Cihangir'e gittiğimde aldığım kaktüs misali haftada 1 su isteyen beni yormayan cimcimemi suladım.. İçimi ısıttım. Sevdim bugünü...

Hiç yorum yok: