23 Mart 2011 Çarşamba

çayımın şekeri

Oy nasıl bir yorgunum ben böyleeeee... Daha önceden de dediğim gibi, işler tam gaz üstüme binmekte. Buraya uğradığım şu vakit, bir küçük kaçamaktan ibaret.

Bu sıralar özellikle facebookta dolaşan bir kaç video var, denk gelmişsinizdir muhtemelen. Yok eğer görmediyseniz, mutlaka görün! Bir pıtırcık sokak şarkıcısı ve arkadaşları sokak çalgıcılarının icra ettikleri müzik...O nasıl bir ses yahu, o nasıl bir doğallık...Resmen aklım kaldı kızda, yalan yok çok feci kıskandım ben onun hiç bitmeyecekmiş gibi duran enerjisini...Tamam lafı uzatmıyorum ve onları sahneye davet ediyoruuuum..Karşınızda ZAZ!




Ben şuranın içine kıvrılıp elime kitabımı alıp, Zaz'ın albümünü her seferinde başa alarak dinlemek istiyorummmm...







































Yeni bir kaçamakta görüşünceye dek...Ciao!

Kaynak

Hiç yorum yok: