18 Mart 2011 Cuma

los viernes / fridays

Kıssacık bir uğrayayım dedim sayfama. Bir küçük haberim var...


Şimdi....Sevgili ispanyolcaseverlerrr...Lafım size :)
Yoğun koşuşturmanın arasında, dün gece yatmadan super-surfing yaparken bir siteye denk geldim.. Kendisi İspanyolca pratiği yapmak isteyenler için hazırlanmış bir site. Videolar şarkılar izleyebiliyor ve online alıştırmalar yapabiliyosunuz. Bir güzel yönü, videoların  –kimi şarkı, kimi anadili ispanyolca olanların dialogu/monologu-  altında konuşulanların yazması ve sizin de oradan takip edebilmeniz. Ayrıca videoyu yavaşlatabiliyorsunuz ya da altyazıların içindeki herhangi bir kelimeye basarak hemen anlamını görebiliyorsunuz yan tarafta. Bu arada siteye girip mailinizi bırakarak hergün ücretsiz küçük dersler alabiliyorsunuz mail yoluyla. Sitede demolar var, bir gezin dolaşım derim ben. Bana faydalı bir site gibi geldi. Aylık 9-10 dolar gibi bir üyeliği var. Ben cervantes bittikten sonra 1 aylığına denemeyi düşünüyorum. Sizleri de haberdar etmek istedim.Ve işte sitemizzzz:


Muchos besos!

Hiç yorum yok: