4 Ağustos 2010 Çarşamba

ünlüyüm, ünlüsün, ünlü uyumu

2 hafta önce. Beyoğlu'nda yürüyorum. Öğle tatilim. Tam Galatasaray Lisesi'nin önünden geçerken birinin elinde kamera, ötekinde mikrofon olan 2 kişiyi görünce hızla seyirtiyorum- her aklı başında insanın yapacağı gibi. 2 genç çocuk depar atıp önümü kesiyorlar. "Hayır" diyorum, "istemiyorum röportaj, nolur".. Anlıyorum sızlanmalar işe yaramayacak, "konu nedir" diye soruyorum. "Dövmeler ve yapılan yerlerin hijyenik olması"  diyorlar. "Yoook" diye kabuğumu ters çeviriyorum hemen kaplumbağa misali.. " Bu güzelliği çekmeden bırakmayacağız seni" diyerek bir de bu kanaldan giriyolar.. O kadar sıkıyorlar ki, razı oluyorum. İlk çekiyoruz, "olmadı arkada şu çıktı, bu olmaz" deyip" yeniden çekeceğiz" diyorlar. "İmkansız" dememe fırsat kalmadan mikrofonu uzatıp soruyu patlatıyorlar! Bu sefer kendimi sıkmadan dövme ile bildiklerimi sayıp döküyorum :) Bitince de bir uzun ohhhhhh çekip, kaçarcasına uzaklaşıyorum. Bu arada, ayrıntı :
kanal: Show Tv

Medoş İtalya'dan dün döndü ve bugün - yine öğle arası - Beşiktaş vapurunun önünde onunla buluşmaya sözleştik. Otobüsten indiğim gibi kameraları gördüm. Bu sefer deneyimliyim. Hemen arkalarından beni görmeyecekleri şekilde dolandım! Anne bunlar senin yüzündennn heppp! Geldiğin günden beri "düşünerek çağırırsın" deyip durdun. Al işte :) Trt ekibi de beni saklandığım kuytu köşede bulmakta gecikmedi ! Sırtım dönükken kameraya, mikrofon uzatmış haldeler ve bana şöyle söylüyorlar : " Saklanmayın, bulduk sizi" Bu ne yaaaaa :) Biri haber mi verdi kanallara şöyle "bu kız bilir kişi, gidin -saçma sapan- bir soru sorun cevaplasın halk aydınlansın" :)))) Koptum bak şimdi kendi kendime. Evren birleşti keşfedilmemi mi bekliyor ;) ?? Konu da güneş ve güneşin zararlı etkilerinden korunma.

Az gülmemişimdir, röportaj için sıkıştırılan insanlara.. Hakettim ben bunu da, bu kadar değil be :) Tv de görenler bana bu saçmalığı haber vermesin sakın, külah mülah kalmaz ortada!....

Hiç yorum yok: