8 Temmuz 2008 Salı

Elektronik Sertifika Programı (E-sertifika)

















Anadolu Üniversitesi böyle bir uygulama başlatmış. (http://e-sertifika.anadolu.edu.tr/)
Elektronik ortamda ders takibi yaparak sertifika sahibi olabileceğiniz programlar hazırlamış. Ve alanları da gayet cazip... Derslere, alıştırmalara ve kitaplara elektronik ortamdan ulaşabiliyorsunuz ve fakat derslerin bittiği 6 ayın sonunda sertifikayı alabilmek için kalkıp ortak sınav alanına gidiyorsunuz --dediysek o kadar da elektronik değil herhal:)



Benim seçtiğim program "Pazarlama" başlığına sahip ve içindeki dersler şöyle;

*Pazarlama Yönetimi

*Tüketici Davranışları

*Kişisel Satış ve Satış Yönetimi



Henüz dersleri internetten takip etme olanağı bulamadım, sabah otobüste giderken kitabı okuyup alıştırmaları çözüyorum. Konular çok zevkli ve hayatın içinden örneklerle süslü olduğu için, çabucak akıyor sayfalar ama sınavda çıkacak ak ve kara :)




Yerimde duramıyorum, ne zamandır istediğim MBA için henüz zaman ayırabilmiş araştıma yapabilmiş değilim.. Bu beni bir süreliğine de olsa oyalayacaktır....

Bu arada programlar üniversite dönemleri gibi güz-bahar ve yaz olarak ayrılmış bulunmakta ve kayıt tarihleri konusunda fazlasıyla netler.. Kaçırdığınız zaman 6 ay daha beklemeniz gerekmekte...Should know.....

Hiç yorum yok: