5 Ağustos 2008 Salı

aman da aman...bakımını da yaparmış...



Bayanların bakım olayı hep ilgimi çekmesine rağmen, bir türlü bu olayı düzenli bir pratiğe geçirememişimdir. Zaten bir marka da oturtabilmişliğim yok. İnsan bir krem belirler ve ona devam eder değil mi?! Bir dönem Clinique ürünlerine sarmıştım. Kısa sürdü tabi etkisi bende. Hatta hala duran var, all about eyes... Şimdi nemlendiricim sağdaki element...







Ama bahsetmek istediğim marka Body Shop. Farkettim ki neredeyse bütün ürünlerinden 1 kez alıp denemişim. Öncelikle çok doğal, ve kokuları çok hafif. Hayvanlar üzerinde kesinlikle test edilmiyor.








Geçtiğimiz kış bir ara "saçım çok dökülüyor, kel kalacağım" paniği yaşayarak Body Shop' a gittim. Brezilya fındığı özlü saç maskesi aldım saçım için. Ürün değişik bir kokuya sahip. Yani fındık değil de fındık yağı denebilir daha çok, biraz dertli , muhteşem kokuyor desem ciddi bir yalan olur bu. Saçımdaki etkisi yoğun bir nemlendirme oldu ve yumuşatma. Bu yumuşatma olayı ne kadar faydalı bilemiyorum, mesela kremin üstünde 15 dakika ile 1 gece arasında saçınızda bekletin diyor. Ben 1-2 saat bekletip yıkıyorum saçlar hamur gibi oluyor, fazlasıyla yumuşak. E ben bunu sabaha kadar bekletirsem deli gibi yumuşayıp saç tellerim toplu intihara gitmez mi? Bilemiyorum.. Sonuç olarak ben bunu 1kaç defa yapınca saçlarım iyileşiyor.








Bir diğer faydalı ürün ise kenevirli el kremi. Gece yatmadan cimrilik yapmadan sürüp, ellere nemlendirici eldiveninizi takıyorsunuz ve sabah kalkınca sonuç inanılmaz..z.z.....Ben hayatımda eli bu kadar yumuşak yapan, bebek ellerine çeviren birşey görmedim. Yanlız bu krem koku konusunda sınıfta kalmaz, okuldan atılır ,ben diyeyim. Yalan yok şimdi. Karar vermek gerek ya eller bir ömür koklamak istenmeyecek kadar kötü kokacak, ya da sevgili eli tutulduğunda iltifatlar yağacak. Seçim sizin.




















Derseniz güzel kokulu bir krem de yok mu, hepsi faydalı ama tütücez bunlarla, işte bu kokusuyla insanı delirten mangolu kreminiz. Elbette bu zevke göre değişir, hindistancevizi, çilek ya da kakao kokulu kremlerde var ama bu benim favorimmm!

Hiç yorum yok: