9 Ağustos 2008 Cumartesi

şiir-baz

Bu aralar işler çok yoğun. Çok sıkılıyorum. Geçen fabrikaya telefon açtığımda Mr. Baygıdık'ın falım sakızı için şiir yazdığını öğrendim. Bunun üzerine Mıstafa'ya söyle sevdiceğini patlatayım ben de bir şiir dedim, Mıstafa pıflayınca ben de Leyla yaptım sevgilisini ve başladım döktürmeye. Şimdi bu Leyla'nın gözü biraz parada pulda...O yüzden....

1-

Çalıntı Şiir

Aşk kalbimi yakan bir volkan gibidir

En sevdiğim tatlı kazandibidir

Leyla gel beni sokma müşküle

Seninle kaşık atalım iki tabak keşküle


2-

En güzel şiirler-1 Eki eki :))


Dara düşürdün beni ey güzel

Duydum adın Leylaymış, yüzün gibi güzel

Bu nasıl sevda, açtın kalbimde bunca yara

Etme eyleme gel yazsın düğün arabamızda “Mıstafa&Leyla”


3-

Leyla'ya sitem


Anladım senden bi cacık olmaz Leyla

Haberin olsun kendime buldum bir Ayla

Yüzü güzel sözü güzel bir hatun kişidir

Senin gibi mal-mülk düşkünü değildir



Burada Leyla ve Mıstafa ayrıldılar... Gelelim Ayla'ya..Onun da gözü başka erkeklerde..


4-

Kendine gel Ayla


Ayla sen kendini ne sanırsın

Arkamı döndüğümde beni mi kandırırsın

Ay yüzlü dedik bağrımıza bastık

Ama sen şıp sevdilik yaparsın, gözlerinde rastık

Oydurma onları doldurum içini, yaparım yastık



Mıstafa bu akşam ayrılır Ayla'dan pazartesi işbaşı yaptığımda ben ona iyi bir kız bulucam inşallah..

Hiç yorum yok: