17 Ağustos 2008 Pazar

herşey bir milyoorrr!!!























Uzun zamandır izlediğim en iyi film. Kabul. Uzun zamandır film izleyemiyorum. O zaman şöyle diyelim, en son kış içinde izlediğim "Into the wild" filmini çok beğenmiştim, ama bu tahta oturdu: 99 francs! Öyle ki post'a koyacağım fotoğrafları belirleyemedim galiba hepsini koyacağım.




























Filmden bir kısa bir uzun bahsedeyim. Octave efendi reklam metni yazmaktadır ve satılmayacak ürünü bile nasıl pazarlayacağını çok iyi bilmektedir. Kendi deyişiyle yarın ne isteyeceğimize bugün o karar vermekte! Elbette bu yaratıcılığı sağlamak için dopingler alıyor, ve fakat bu arada Sofie adlı bir dünya güzeline vuruluyor ve kız bir süre sonra hamile kalıyor. Aynı dönemde light bir yoğurt için reklam metni yazması gerekli. Bu noktadan sonra Octave'ın Sofie ile olan karmaşası ve reklam dünyasına olan hıncının devamını izliyoruz ekranda. Film henüz vizyonda değil. Ağustos 28de girecek diye biliyorum. Ben evde seyrettim aman siz sinemalara vurun kendinizi. Serin serin izleyin. Şahsen ben gazı aldım , film bitince ne üretsem diye aranmaya başladım. Okumak için de harika bie film hem çekimler açısından hem kullanılan imgeler açısından, neden bu tercih edilmiş yönünde sorabileceğiniz 1000 soru var. Zevk alacağınızı sanıyorum. Ve filmden kareler...



,






















Hiç yorum yok: