26 Mayıs 2010 Çarşamba

Bekleme Odası

2 film izledim haftasonu.

İlki.. "İki dil bir bavul". İlk defa öğretmenliğe başlayan bir gencin doğuya atanması ve doğru düzgün Türkçe konuşamayan, bazısı hiç bilmeyen çocuklarla iletişimini anlatıyor film. Belgesel tarzında çekilmiş aslında. Ben çok beğendim. Meltem o kadar değil.

İkincisi ise Zeki Demirkubuz'un filmi. Kıskanmak.. Bir kıskanma öyküsü anlatılıyor isminden anlaşıldığı gibi. Eğer bu adamın tarzını biliyorsanız filmin keyfini çıkarabilirsiniz. Yok değilse.. Meltemcan gibi çok da beğenmeyebilirsiniz. En çok "bekleme odası" filmini sevmiştim. Normalde durağan filmleri sevmeyen ben, bu adamın tarzını beğeniyorum nedense. Bir içtenlik buluyorum filmlerinde, o durup bekleyen sahnelerde. Ve fakat aynı şeyi Nuri Bilge için söyleyemeyeceğim ne yazıkki...



Hiç yorum yok: