31 Mayıs 2010 Pazartesi

modern zamanlarda aşk yorulmuş mudur

Onu bilmiyorum da ben feci yorgunum. Cuma günü İzmir'e gitmek üzere Sabiha Gökçen'e yollandım. Gene bir hata : Sun Express. Uçuşumda tehir yoktu hayır. Ama havaalanına girer girmez bir anons: Sun express Trabzon uçağı 3,5 saat ertelendi. Benimle alakası yok ama gözümün önünde sinirden deliren ve en sonunda toplanıp "Sun Express iflas" diye protesto edenlere şahit oldum. İzmir uçağı da bekler diye düşündüm ama ilginçtir olmadı bu sefer.

Yolculuk öncesi benimle Havaş otobüsünü bekleyen pıtırcık bu.

Bindikten sonra önümdeki kadın şu metni okuyordu : " Yay burcunda dolunay meditasyonu" . I swear to God!...

İzmir'de annemlere yeniden doya doya sarılma fırsatı buldum. Pazar günü Çeşme'ye attık kendimizi ve ben Altınkum'un altın kumunda koştum, sonra da denize uçtum. Ayağımı ilk soktuğumda denize girecek olmanın verdiği heyecan uçuverdi. Bildiğin buzzzzzzzz bu ya. Sonrasında sırtıma iğneler battı soğuktan, hatta bir buz kütlesine yaslanmış gibi hissettim kendimi. Ama çabuk alıştım. Çevredekilerin suda yaptıkları atraksiyonlarla kendime gaz verip suya girmem zor olmadı. Annem ise her zamanki gibi benden önce sudaydı Sonrasında Aya Yorgi Koyu'na geçtik. Burada plaj yok, sadece beach clublar ve minderleri. Babylon Alaçatı var mesela, gelinesi.. Bir ara Çeşme merkeze uğradık hemen de Alaçatı'ya geçtik. Turkuaz sularda sörfçüleri izleyip, Alaçatı çarşısına uzandık. Nezih bir Ege burası. İnsanlar belli gelir düzeyinin üzerinde. Kimsenin kimseyle alakası yok. Kısa zamanda geleceğim buraya tam doyamadım. ( Burada şunu söylemeden edemeyeceğim. Evet çok güzel burası, suyu temiz, çarşısı süper, her taraf Ege kokulu, mis kokulu... Ama bir sihri yok, Bozcaadanın sihrini arıyorum her yerde.. Her taraf kendince güzel ama.. ama.) Bir de bildiğim kadarıyla 15 Mayıs itibariyle Yunan adalarına günübirlik turlar vizesiz. Bunu fırsat bilip 3 günlük bir tatil organize etmeyi planlıyorum.1 günü Sakız Adasına ayrılacak.

Pazar akşamı 21: 25 te Sun Express uçağım 2.5 saat tehir yaptı. Çıldırdım. Eve geldiğimde saat 2 idi! Bu rezalete kesinlikle bir son verilmeli. Her tehirde müşterilere verdikleri ikramlarla, ve mesajla belirttikleri 50 ytl lik indirimlerle batarlar mı? Bence evet! Her 10 uçuşun 9u tehirli. Kısa zamanda bu şirketin batması dileklerimle...