28 Mayıs 2010 Cuma

psşklfzjlehvtwamşıcjöwr




Birkaç gündür Emre'nin yurt dışından müşterisinin kızını ağırlıyoruz.Kız Dubai'den. Bugün de beraber İzmir'e gideceğiz. Biraz da Ege görsün istedik. Ve fakat koşmaktan gezmekten yoruldum. İzmir. Yaymaya gidiyorum yeminlen.







Julie&Julia filmini izlediğimi yazmış mıydım bloga acaba? Merly Streep oynuyor. Muhteşem kadın. Deli oyunculuk. Bayılıverdim herkeslere  duyurulur. Özellikle yemek blogu sahipleri ve sahibelerinin çok hoşuna gidecek.

Hasır bir çanta istiyorum. Bizim yakında adı olmayan bir dükkandan alacağım sanki. Yaza dair her şeyi istiyorum.

Kafamda tonla düşünce var. Tilkiler fink atmakta. Sonra bir anda bir bakıyorum hepsine boşvermişim, boş-boş bakıyorum.

Sesim kısılana kadar bağırıp şarkı söylemek istiyorum ve mümkünse eğer bir konserde olsun bu.

Pıff. Şu dağınıklığım geçsin. Hayata ilgim artsın.

Havalar ısındı. Yaz geldi mi artık ne? Peki Çeşme? Vakti artık.

Hiç yorum yok: